۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۸:۳۸

رفیع پور:

۵۰۰۰ نفر امسال در چهارمحال و بختیاری متولد شدند

۵۰۰۰ نفر امسال در چهارمحال و بختیاری متولد شدند

شهرکرد - مدیرکل ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه ماه نخست امسال پنج هزار نفر در چهارمحال و بختیاری متولد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی رفیع پور ظهر شنبه در نشست هماهنگی ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طی سه ماه نخست امسال پنج هزار نفر در چهارمحال و بختیاری متولد شدند، اظهار داشت: ثبت احوال چهارمحال و بختیاری یکی از ادارات برتر ثبت احوال کشور است که در ثبت به هنگام وقایع حیاتی در این استان بسیار خوب عمل کرده است.

وی افزود: هم اکنون وقایع حیاتی مانند تولد به سرعت در سیستم ثبت احوال ثبت می شود و آمار و اطلاعات تولد ها بسیار دقیق است.

مدیر کل ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری افزود: در سه ماه نخست امسال حدود یک هزار و ۴۰۰ واقعه فوت ثبت شده است که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که حدود ۵۰ درصد فوت شدگان در نقاظ شهری و ۵۰ درصد فوت شدگان نیز در نقاط روستایی بوده است.

رفیع پور ادامه داد: میزان فوت شدن خانم و آقا نیز به ترتیب ۷۵۸ و ۷۱۷ نفر بوده است.

مدیر کل ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری در ادامه تاکید کرد: هم اکنون در بیمارستان های استان مانند بیمارستان امام علی فرخ شهر دفتر ثبت به موقع تولد نوزاد وجود دارد که نقش مهمی در سرعت ثبت به موقع وقایع حیاتی دارند.

کد خبر 2788724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha